środa, 14 października 2015

Nowe projektantki w PR SZOK - Ki

Coraz bardziej odkrywamy karty 
kolejno przybliżamy ich sylwetki!

Dziś pora na Ki,
której różnorodne prace znajdziecie na blogu Handmade by Ki :)

Zerknijcie, co Ki dla nas przygotowała :)



Mam na imię Kinga choć większość osób zna mnie jako Ki (kigabet vel Ki) 
i to imię zdecydowanie bardziej wolę. Od roku mieszkam "w lesie" 
razem ze swoją 19 miesięczną córką. Tu spędzamy aktywnie każdą wspólną chwilę.
A kiedy cisza i spokój lasu zdają się nam ciążyć uciekamy do ludzi, 
bo są energią i dają MOC!

Wieczorem, kiedy Kaju zasypia przenoszę się w swój świat pasji, bez
którego nie potrafię żyć. Odkąd pamiętam wiecznie coś dłubałam - 
taki syndrom niespokojnych rąk, który ma też moja córka.
Jestem osobą o wielu pasjach i zainteresowaniach. Scrapbooking zajmuje w
nim obecnie dominującą, choć nie jedyną rolę ... bo jest też malarstwo, 
do którego mam nadzieję niebawem znów aktywnie wrócić. Ostatnia moja wystawa 
pokazała mi, że warto robić to co się kocha, że warto być wiernym sobie.

Motto którym się kieruję na co dzień:
“Każda z moich pasji jest jak namiętność, bez której nie potrafię żyć - dzięki nim latam ...
Dlatego interesuje mnie wszystko co “nowe” i niepoznane, jednocześnie staram się
przy tym zachować własną niezależność i indywidualność - nie podążam za
trendami, nie “ścigam się”. We wszystkim co robię jestem w 100% sobą.”


Wykonywane przeze mnie prace są przede wszystkim bardzo kobiece. 
Zazwyczaj z duża ilością warstw, kwiatów i mediów, choć nie tych klasycznych. 
Stosuję: farby akwarelowe, olejne, a nawet te do szkła ... lakiery do paznokci ... 
tusze do tatuażu ;) Kocham pastę strukturalną, folię OWV jako maskę 
i crackle za jego niezwykłe możliwości. Najczęściej robię kratki 
i scrapy ze zdjęciami mojej córki (czasem i inne prace). 
I wciąż pozostaję wierna recyklingowi w każdej postaci!
 
 
 
 









 
 
 
 
 
___________________________________________________________________________________
Kiga Bet vel Ki

  

2 komentarze:

  1. bardzo się ciesze, że mogę dołączyć do tak fajnej ekipy i działać razem z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ki jesteś ogromnie utalentowana- to zaszczyt mieć Ciebie w naszej Pracowni!

    OdpowiedzUsuń